lørdag den 9. februar 2013

These Ⓡandom facts

Så er der endelig vinter-ferie! - Og kæft, hvor er det dejligt! Glæder mig til en hel uge fyldt med hygge, venner/veninder, afslapning og selvfølgelig en masse blogging! Jeg synes personligt, at det er mega hyggeligt at læse "random facts" indlæg. Man får ligesom et bedre indtryk af bloggerens personlighed. Så nu har jeg også sat mig til at lave sådan et indlæg. Håber at I kan lide det!

◆ Jeg er 15 år gammel og går i folkeskole ◆ Jeg skal til koncert med Justin Bieber og One Direction i April og Maj ◆ Jeg elsker, virkelige ELSKER musik ◆ Jeg skal på musik/engelsk linjen, når jeg engang starter på gymnasiet til sommer ◆ Elsker at se X-factor (især sammen med min familie) ◆ Meldte mig faktisk til X-factor 2012, men mødte ikke engang op til pre-casting, da jeg skulle i skole på dagen, haha  ◆ Jeg elsker mad og er ikke særlig kræsen ◆ Jeg har ALTID lyst til pommes frittes ◆ Griner altid når folk slår sig ◆ Jeg er begyndt at græde af grin flere gange i geografi-timerne ◆ Mine veninder og jeg havde dæknavne som "hummer" til vores crush, da vi gik i 6. klasse ◆ Jeg elsker Gossip Girl & The O.C ◆ 

16 kommentarer:

  1. Det er altså super gennemført med dine billeder her på bloggen, de indeholder alle en helt speciel stemning hvilket gør din blog super lækker :)

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er virkelig en fed blog du har, og det er virelig hyggeligt at læse facts om bloggere, så et fedt indlæg :-D

    byannacarlsen.blogspot.dk

    -Anna :-D

    SvarSlet
  3. Du lyder lidt som mig (på en del af punkterne), haha - GG og OC er det bedste i verden! :-)
    Er der et link til dit cover? xx

    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja det har du ret i! - Jo, så lad gå da. Men det er ved at være længe siden det blev optaget :) http://www.youtube.com/watch?v=r01wAyGEOkg

      kram

      Slet
    2. Det lyder mega fedt! :-)

      Slet
  4. wow. i like your blog! <3

    zarahester.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Hejsa! Mega fed blog!!!<3
    Jeg tænke på om vi måske kunne følges? Kige endelig forbi :-)

    rask-nygaard.dk/isabella

    //isabella<3

    SvarSlet
  7. Hummer, haha :)
    Lyder som om du er virkeligt in til musik, vildt sejt!

    SvarSlet