mandag den 17. juni 2013

Summer favourites || Must haves




BH & neglelak||GinaTricot - Shorts & maxi kjole||Vero Moda - Solbriller & armbånd||H&M og DIY - Guldkæde||eBay 

Jeg har nu overstået min aller sidste eksamen, yay! Så nu er der dømt SOMMERFERIE! Ih, hvor er det bare rart. Alligevel kan jeg stadig ikke fatte, at jeg er gået ud af folkeskolen... Så underligt at tænke på.

Men på overstående billeder, ser I nogle af mine favoritter og must haves til sommer. Masser af neonfarver og bling bling!

10 kommentarer:

  1. Har også den halskæde og det helt klart os en favorit hos mig.
    den hænger altid om min hals! :)

    // Nana http://www.chiclightning.com

    SvarSlet
  2. Dejligt med sommerferie!
    Ellers super fede ting, ville elske at se dig med det på :-)

    Kig forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det skal du/I nok få lov til!

      knus

      Slet
  3. Hej. Sikke en fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Kan du ikke give mig et link til den der halskæde?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan ikke finde lige præcis dét link jeg købte fra. Men du kan bare søde "gold lion chain necklace" på eBay :)

      knus

      Slet
  5. Hej Yiyang....ville høre hvem der har designet din blog da jeg synes den er rigtig fin og mangler en til at designe min:-)
    Knus.
    Kig forbi hvis du har lyst: http://josephinebach.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Halløj Josephine! Det har jeg skam selv, hihi :D! tak!

    knus

    SvarSlet