tirsdag den 25. juni 2013

Vi Unge || Blogger-style

 



Da jeg blev ugens blogger på Vi Unges hjemmeside, tilbød de mig også, at komme med i bladet på siden "blogger-style". Det takkede jeg pænt ja til, og dette (efterhånden gamle) outfit endte med at komme i bladet.

I morgen (onsdag) står den på dimission. Der bliver 100% ikke sparet på tårerne. Jeg har så mange blandede følelser. Jeg glæder mig virkelig til at møde nye mennesker! Men det bliver godt nok svært, at tage afsked med de gamle kammerater.

14 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Super fint indlæg og outfit!

    Det ville hjælpe mig utrolig meget hvis du lige ville give din mening til kende, inde på min seneste indlæg. Jeg står nemlig i et dilemma! :-)

    Knus
    emmavanghoest.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ej hvor fedt du kom med i bladet! :D Held og lykke med dimisionen :D
    kh Maria

    www.fitfoodbody.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sejt gået! :)
    Og sikke et lækkert råt look!

    SvarSlet
  5. Ej hvor cool :)

    Deltag gerne i min giveaway om en Essie neglelak: http://www.karina-blog.dk/giveaway/

    SvarSlet
  6. hvor er det fedt tillykke med det:-)

    SvarSlet
  7. Hej Yiyang.
    Først og fremmest tillykke, selvom det er et stykke tid siden:-)
    Jeg har prøvet at skrive til viunge om at blive ugens blogger. Men jeg forstår egentlig ikke rigtigt hvad man skal skrive i mailen. Skal man selv sende et billede hvor man skriver hvor tøjet er fra? Eller vælger de et billede og skriver tilbage til mig angående hvor tøjet er fra hvis de har valgt mig som ugens blogger? Det ville være en stor hjælp hvis du gad at svarer :-)
    /knus
    Www.marias-wardrobe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Maria - tak!

      Du skal bare sende et link til din blog til stine@viunge.dk og fortælle om den. Hvis hun kan lide den, skriver hun tilbage til dig :)
      Efter jeg blev ugens blogger, spurgte de mig også bare om, jeg ville med i blade på siden Blogger Style :)

      knus

      Slet
    2. Mange tak for hjælpen!:-)
      /www.marias-wardrobe.com

      Slet